Michael r
Medlem
I början av sommaren när jag en helt vanlig dag skulle ta några bilder kom det upp ett meddelande på displayen om att antingen stänga av eller formatera. Jag stängde av, och satte på igen med förhoppningen om att problemet skulle vara löst. Men icke! Då valde jag att formatera om, men då var det något som hakade upp sig vilket resulterade i meddelandet ERROR! Och kortet var kraschat. Gick till närmaste fotobutik, men de kunde inte heller få liv i kortet så jag fick köpa ett nytt (fick sedan det gamla utbytt via butiken där det var köpt). Nu på sensommaren hände samma sak igen, men med skillnaden att jag stängde av, tog ut kortet, satte in det igen och satte på kameran. Problemet var löst och bilderna var kvar.
Jag har en Olympus C8080, som jag är mycket nöjd med för övrigt.
Finns det någon här som har liknande erfarenheter, eller kan tipsa om vad jag kan ha gjort för fel?
Kan nämligen inte komma på vad jag gjorde i första skedet. Om jag råkade komma åt två eller flera knappar samtidigt och att kameran fick "spel" p g a det?
Jag har en Olympus C8080, som jag är mycket nöjd med för övrigt.
Finns det någon här som har liknande erfarenheter, eller kan tipsa om vad jag kan ha gjort för fel?
Kan nämligen inte komma på vad jag gjorde i första skedet. Om jag råkade komma åt två eller flera knappar samtidigt och att kameran fick "spel" p g a det?