Annons

Kurs Lightroom

Produkter
(logga in för att koppla)

Llindberg

Aktiv medlem
Hej!

Jag skulle vilja gå en kurs i Lightroom i Stockholm eller med omnejd. Någon som känner till en sådan och kan tipsa? Jag vet att det var en kurs nu i juni med fotoskolan/folkuniversitet men hade ingen möjlighet att gå de tiderna.

/Lars

Kolla med digitalfotokurs.se och profiler.nu. Sfoto.se (om du är medlem i Svenska Fotografs Förbund) har också några kurser. Kommer inte ihåg vilka.

Tack för svaret! När du ändå svarar, kommer de kurser som fotosidan och folkuniversitetet har haft nu juni att upprepas senare under året, inklusive den om Lightroom?

Lars

Efter att ha kollat lite nu på digitalfotokurs.se så ser jag att det bortom ekonomin för en glad amatör. Gärna tips om andra kurser.

/Lars

Llindberg skrev:
Tack för svaret! När du ändå svarar, kommer de kurser som fotosidan och folkuniversitetet har haft nu juni att upprepas senare under året, inklusive den om Lightroom?

Lars

Ja, de kommer att köras som återkommande kurser. Exakt vilka som kommer att ingå är inte fasställt dock.

Ja, Bennys förslag är utmärkt! Dessutom ingår en ny, fri session om Lightroom 1.1, vilken kommer att publiceras så fort 1.1 versionen släpps officiellt.

Videorna är ganska "pladdriga", men förutom att det är rätt roligt, är det killar som kan sin sak. Dock måste man ju behärska engelska fullt ut, eller åtminstone förstå engelska väldigt bra, för att hänga med.

Rekommenderas!

Lars-Erik

ANNONS
Götaplatsens Foto