Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Länk till mina mest kommenterade bilder - får det inte att funka :-(

Produkter
(logga in för att koppla)

Graylingman

Aktiv medlem
Jag har försökt skapa en del länkar på min profilsida, bl a en sökning av mina mest kommenterade bilder, man jag får det inte att funka riktigt bra. När sökningen sker hittar den i alla fall inte den här bilden som jag tror skulle hamna på andra plats i min kommentartopplista. Varför? Fel på sökfrågan?

Det har inte fungerat på länge trots att fotosidan tydligen känner till problemet. Skulle vara kul om de fick det att fungera!

Skulle vara kul om någon från fotosidan kunde svara. Är det ett svårlöst problem eller kommer det att fungera snart igen?

Sorry, jag vet om det där felet och har börjat på att fixa det flera gånger nu - men det har kommit andra saker mellan varje gång....

Det är inget svårt att fixa egentligen men lite tidskrävande, då det handlar om att köra igenom hela databasen och uppdatera lite räknare som "hamnat snett".

Jag har lagt det som en påminnelse i min kalender nu, så får vi se om det hjälper mig att komma ihåg detta

clindh skrev:
Sorry, jag vet om det där felet och har börjat på att fixa det flera gånger nu - men det har kommit andra saker mellan varje gång....

Det är inget svårt att fixa egentligen men lite tidskrävande, då det handlar om att köra igenom hela databasen och uppdatera lite räknare som "hamnat snett".

Jag har lagt det som en påminnelse i min kalender nu, så får vi se om det hjälper mig att komma ihåg detta

Skönt att höra att det är på gång, det är en funktion som skulle vara kul att kunna använda. Förstår att det kan vara lite pill att få det att fungera.

Om inte kalendern hjälper dig att komma ihåg så påminner jag dig igen om ett tag ;)

ANNONS
Götaplatsens Foto