Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Långt håll

Produkter
(logga in för att koppla)

jarskaveln

Medlem
HEj! Jag har en canon eos 1000 D.Är inte särskilt skicklig men däremot ivrig.Vill ta bättre bilder på långt håll,kan någon rekommendera mig objektiv eller annan kamera?Tacksam för tips!Jarskaveln

HEj! Jag har en canon eos 1000 D.Är inte särskilt skicklig men däremot ivrig.Vill ta bättre bilder på långt håll,kan någon rekommendera mig objektiv eller annan kamera?Tacksam för tips!Jarskaveln

Du vill alltså ha ett teleobjektiv. Frågor som uppstår är hur långt håll du siktar på och hur mycket du är beredd att betala?

Med en enkel sökning på Prisjakt.se kan du hitta alternativ från någon tusenlapp upp till 130 000 kronor. :)
http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=326#rparams=l=s141219329

Men om du förklarar vad du vill kunna fota och vilken budget du har så kommer du få fler och bättre råd.

ANNONS
Götaplatsens Foto