Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Leica

Produkter
(logga in för att koppla)

HeBl

Aktiv medlem
Är det någon som vet var man skall vända sig för att få en professionell översyn av leicahus?

Har kollat runt lite på nätet men hittar inget, gjorde inte LP-foto sådant förut?

Mvh Henrik

Har en bekant som lämnade in sin M5:a till LP-foto. Visade sig att kameran inte var servad alls trots att fullt pris hade tagits ut. Rekommenderar att du inte använder LP-fotos reparatör (därmed inte sagt något om LP-foto, reparatören är inte anställd av LP-foto).

Jag tror att den bästa reparatören är Kamera Service center på Grev Ture gatan i Sthlm. Har ingen egen erfrenhet, men jag har hört mycket gott om det stället.

Hälsn.

Fredrik Persson

Jag skulle skicka den till Leica, dvs Nordisk Foto Import i Danmark. Dit sänder vi alla Lecior.
Kameradoktorn eller Procenter borde kunna ombesörja det åt dig.

Mvh Lars

Håller med Lars. Lämna gärna in din Leica till en auktoriserad verkstad. Kostar (tror jag) inte så mycket mera, men är värt mycket om du vill sälja kameran någon gång.

mvh

F

ANNONS
Götaplatsens Foto