Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Lensmate lins/filteradapter till Canon G3
- Trådstartare Oskar H
- Start datum
Galaxens President
Avslutat medlemskap
Tror inte lensmate säljs via andra kanaler än deras hemsida. Köpte 49mm varianten till G2:an via deras hemsida och betalade med kort via paypal. Det var smidigt och de skrev att det var en gåva värd $15 dollar på paketet så tull och moms slapp jag betala (inget jag bett om). Du har antagligen någon variant från Canon med större filtergänga som går att få tag i i sverige. Mvh Richard
Galaxens President
Avslutat medlemskap
Tyvärr skymmer även lensmaten blixten en del (i alla fall i vidvinkligaste läget). Misstänker att 52mm varianted till G3:an skymmer den ännu mer fast Canons 58mm är nog ändå värst kan jag tänka. Fast å andra sidan så ser blixten lite annorlunda ut på G3 så jag skall inte säga något säkert.
Oskar H
Ny medlem
Galaxens President skrev:
Tror inte lensmate säljs via andra kanaler än deras hemsida. Köpte 49mm varianten till G2:an via deras hemsida och betalade med kort via paypal. Det var smidigt och de skrev att det var en gåva värd $15 dollar på paketet så tull och moms slapp jag betala (inget jag bett om). Du har antagligen någon variant från Canon med större filtergänga som går att få tag i i sverige. Mvh Richard
Lite off topic kanske men...
Hur betalar man via paypal utanför USA? Trodde inte det gick först, men det gör det tydligen. Är det krångligt?
Har även tänkt lägga upp lite bilder på pbase, och där måste man också betala via paypal. Problemet är bara att jag inte fattar hur man använder denna tjänst.
Mvh