Annons

Leveranser av D300

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag beställde den 29/8 från SP. Har plats 60 enligt dem. Pratade med dem för ca 1 vecka sedan, men det var inga klara besked. Och ingen har varit ikontakt med mig. Jag är ingen storhandlare där, fastän det är 2 mil dit. Om detta har någon betydelse vet jag inte. Den som lever få se

Någon som vet hur många kameror fyndbörsen får in ?? jag ligger på plats 4 så jag hoppas dom får in fler än så =)

Kanske skulle testa något så gammalmodigt som telefon, en apparat man knappar in nummer och sedan pratar i :-D Min erfarenhet är att frågor till större nätbutiker får snabbast svar per telefon.

Finns rapporter på dpreview om någon kines som fått sin redan. I USA verkar flera få leverans imorgon eller på fredag.

Jeppe skrev:
För att jag har en kusin, som känner en kille i USA, som läst om en kille som känner kinesen?

Hej och hå.. 1 vecka kvar. Ta en Valium :)

Undrar om det var din kusins polare som min svågers morbrors bilmek hade hört det av ;)

Med anledning av alla trådar på diverse internationella forum så verkar det trilla ut en hel del (dock inte enormt många) kameror under dagen i såväl asien som i USA. Gissar på att vi ikväll/natt någon gång kommer att kunna frossa i bilder från D300.

28 Nov...

Den 28 Nov skickar nikon sina D300 så ingen handlare lär ha dom innan den 29 nov som jag förstod det på Nikons roadshow.

ANNONS