Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Maggan_D10-Canon

Produkter
(logga in för att koppla)
Niklas74 skrev:
För 24.000skr - det var värt det
D10 var fin , och du?

......där ser man .... tänk vad en dålig nyårsfylla kan ställa till med...

betala 24000:- för en 10D..... håll er undan från Maggan den snygga Försäljaren som jobbar på plattan mellan 24.00 till 05.00 ....speciellt när ni är på fyllan och är torsk på en kamera....

Senast ändrad:
"......där ser man .... tänk vad en dålig nyårsfylla kan ställa till med...

betala 24000:- för en 10D..... håll er undan från Maggan den snygga Försäljaren som jobbar på plattan mellan 24.00 till 05.00 ....speciellt när ni är på fyllan och är torsk på en kamera "

Haha , nä fan´passa er för maggan hon är riktigt jobbigt.

Tråden var var inte riktigt seriös..kom jag på sen , det blev bara så - men Maggan finns där ute.
För mycket nyårsbärs för båda.

Niklas

??????????

Niklas74 skrev:
"......där ser man .... tänk vad en dålig nyårsfylla kan ställa till med...

betala 24000:- för en 10D..... håll er undan från Maggan den snygga Försäljaren som jobbar på plattan mellan 24.00 till 05.00 ....speciellt när ni är på fyllan och är torsk på en kamera "

Haha , nä fan´passa er för maggan hon är riktigt jobbigt.

Tråden var var inte riktigt seriös..kom jag på sen , det blev bara så - men Maggan finns där ute.
För mycket nyårsbärs för båda.

Niklas

Va fan svamlar du om?
// Martin

Niklas74 skrev:
För 24.000skr - det var värt det
D10 var fin , och du?

Såna här inlägg blir MYCKET bättre med en talande bild... nå?
Nog kan väl en 10D betinga 24 KSEK utan vidare om det hänger en tillräckligt brutal lins på den... men jag e mer nyfiken på maggan *s*

jaa..betalade han 24k för Maggan så glömmer han nog aldrig den Nyårsnatten

God fortsättning på er alla

/Göran

ANNONS
Götaplatsens Foto