Annons

Manual till Canon EOS 5?

Produkter
(logga in för att koppla)

Martin F

Aktiv medlem
Jag har köpt en begagnad EOS 5:a, men har ingen bruksanvisning. Det verkar hopplöst att hitta en på nätet.

Någon som har en i digital form eller kan tänka sig att kopiera upp en pappersversion mot ersättning?

Fick du tag på en manual?

Fick du tag på någon manual? Jag behöver också en... Engelska eller svenska går bra.

Tack på förhand,
Mårten

Jag fick tag i en scannad variant (pdf), men den är lite för stor för mig att maila. Drygt 10 Mb om jag inte minns fel. Jag kanske kan bränna den på en CD och skicka om inte han som lade upp den åt mig kan fixa det igen.

Martin F skrev:
Jag fick tag i en scannad variant (pdf), men den är lite för stor för mig att maila. Drygt 10 Mb om jag inte minns fel. Jag kanske kan bränna den på en CD och skicka om inte han som lade upp den åt mig kan fixa det igen.
Om du får tag på den vore det jättebra om jag kunde få den i elektroniskt format, antingen via email, eller också kan jag öppna upp en FTP site some filen kan laddas upp i...

Tack på förhand för hjälpen!
Mårten

Hmmmmmm...har en hel bok om EOS5/A2...men var, kan nog fixa fram den för en billig penning om det skulle behövas! Hör av dej ifall det är intresseant -boken är på engelka men där står ALLT! Vd sägs om 50:- +frakt?
/Brage

Bilagor

• 413596e96e702.jpg
    413596e96e702.jpg
    5.3 KB · Visningar: 90
ANNONS
Götaplatsens Foto