Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Markera flera lager
- Trådstartare Leijona11
- Start datum
iBoat
Aktiv medlem
Vilken/vilka tangent/er ska man hålla in när man ska markera flera lager när man har en mac-version av photoshop?
Shifttangenten
Leijona11
Avslutat medlemskap
Shifttangenten
Tack för det snabba svaret Mats, men jag har provat med shift tidigare och det fungerar inte. Har provat med de flesta tangenterna man kan tänka sig och ingen fungerar.
iBoat
Aktiv medlem
Tack för det snabba svaret Mats, men jag har provat med shift tidigare och det fungerar inte. Har provat med de flesta tangenterna man kan tänka sig och ingen fungerar.
Konstigt! Vilken version har du?
Leijona11
Avslutat medlemskap
Konstigt! Vilken version har du?
Version 8.0 har jag.
iBoat
Aktiv medlem
Version 8.0 har jag.
Det ska gå i den versionen också. Håller du ner shift och klickar på varje lager ett och ett?
Leijona11
Avslutat medlemskap
Det ska gå i den versionen också. Håller du ner shift och klickar på varje lager ett och ett?
Japp det gör jag.
Leijona11
Avslutat medlemskap
Äpplet är tangenten du måste hålla ner!
Fungerar på min mac och bör göra på din också!
Jag har faktiskt provat äpplet också eftersom det används till så mycket annat, men det funkar inte heller! Tack för hjälpen i alla fall!
Micke30
Aktiv medlem
Hej!
Ska du använda skift tangenten så markerar du första lagret och sen håller du ner skift tangenten när du markerar det sista lagret, då blir lagren mellan oxå markerade. Sen om du vill markera ett och ett lager så håller du ner Control på mac vet jag inte men det torde vara äpplet.
/ Micke
Ska du använda skift tangenten så markerar du första lagret och sen håller du ner skift tangenten när du markerar det sista lagret, då blir lagren mellan oxå markerade. Sen om du vill markera ett och ett lager så håller du ner Control på mac vet jag inte men det torde vara äpplet.
/ Micke
Leijona11
Avslutat medlemskap
Hej!
/ Micke
Borde vara äpplet ja, men fungerar inte. Shift och kontroll fungerar inte heller. Tack ändå!