Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Min bild på Borgviks Motordags hemsida - utan medgivande.

Produkter
(logga in för att koppla)
Ja, tänk vad komiskt det är att folk faktiskt har mage att ta betalt för det de säljer. Jag kanske ska sluta att hyra ut min sommarstuga och låta folk bo där gratis för att de ska skriva på Facebook vilken fantastiskt fin sommarstuga jag har. Nej, skulle inte tro att det fungerar så, va?

Hej,

ledsen men jag måste kommentera ...

Det fungerar precis så!
Du kan sluta hyra ut din sommarstuga för reklamen på Facebook men kärnfrågan är att du själv bestämmer ...

Att själv bestämma om man vill ha betalt eller att det räcker med att få sitt namn publicerat är en rättighet som borde vara självklar.

Vidare skriver du att det är komiskt att folk har mage att ta betalt ... Håller med men anser att det slår åt båda håll. Ibland undrar jag hur folk har mage att debitera fullt pris.
Dock har alltid ägaren rätt att själv bestämma!

Tycker att detta fall löste sig riktigt bra då de erkände sitt misstag, gjorde rätt för sig, lärde sig något plus att pengarna gick till något gott.

MVH
Lamby
 
ANNONS