Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Min sämsta bild (är sämre än din sämsta bild)

Produkter
(logga in för att koppla)
Bah!

Vafan, vissa av bilderna som lagts upp i den här tråden är inte alls särskillt dåliga, känn som om vissa vill visa vilken hög lägsta nivå de har.
 
Havsörn

Havsörn i gropig sjö i en plasteka, optik 35-70!
 

Bilagor

  • jäklar.jpg
    jäklar.jpg
    46.1 KB · Visningar: 3,475
Gårdis skrev:
Bah!

Vafan, vissa av bilderna som lagts upp i den här tråden är inte alls särskillt dåliga, känn som om vissa vill visa vilken hög lägsta nivå de har.

Håller med - hallå, visa DÅLIGA bilder!
För övrigt den bästa tråd jag sett på länge - garvar så tårarna trillar.

//Lasse
 
FEAR!!

Ha ha, Ksenia hatar den här bilden då jag fångat den mindre fagra sidan av henne. Lite synd att det blir i 400 pixels. Ni skulle sett hennes ansiktsuttryk i 4000 pixels... :)

Mitt under fotografering angriper en arg geting henne och hon grips av panik. Jag lyckades ta några bilder av henne och de blev kul.

hilsen peter
 

Bilagor

  • img_0352 copy,2.jpg
    img_0352 copy,2.jpg
    56.9 KB · Visningar: 3,204
Senast ändrad:
Räven

Såg en räv bara 10 meter ifrån mig och var jättenöjd att han satt kvar medans jag fotade....köpte en Zoom kamera sedan
 

Bilagor

  • räven.jpg
    räven.jpg
    29.2 KB · Visningar: 3,165
ANNONS