Annons

Minolta SERVICE ???

Produkter
(logga in för att koppla)

Jxxxe

Aktiv medlem
Efter längre forskning i ämne har jag äntligen bestämd mig, det blir D7D (suck). Det återstår bara sista frågetecken?
SERVICE? SERVICE? SERVICE?
Eftersom jag är från Polen så har jag också frågat lite på polska forum. Så klart alla D7D användare är euforisk förtjusta i sin ”Lady ” fast alla med en röst klagar på Minoltas service. Det händer t.ex. ofta att man måste vänta upp till 2 månader för att få en BF justering, då menar jag 60 dagar utan sin älskling.

Hur funkar det i Sverige?
Är väntetider lika långa?
Fixar de BF utan och hysa misstankar om att….

Känner att service frågan blir avgörande i min kamera val.
 
För mig har servicen fungerat klockrent.
Det har tagit max två veckor (posten la på en vecka en gång pga felaktigt postnummer).
Trevligt bemötande via mail också, alla fel fixade.
 
ANNONS
Götaplatsens Foto