Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Någon som handlat Canonprylar av.....
- Trådstartare Taiga
- Start datum
Foto-nisse
Aktiv medlem
En liten fråga ,har han någon hemsida ,eller nummer så att man kan kontakta han ?
Niclasfoto
Avslutat medlemskap
Visst är det fråga om gråipmort här?
Det tar också en del tid för honom att få vissa prylar till Sverige för den slutliga kundshippingen.
Mvh Niclas,
Det tar också en del tid för honom att få vissa prylar till Sverige för den slutliga kundshippingen.
Mvh Niclas,
bgl
Aktiv medlem
Tror han arbetar i USA och pendlar med jämna mellanrum. Jag köpte mitt objektiv som privatperson av honom som privatperson och fick ett kvitto av honom. Han säger sig ha goda relationer med Canons service i Sverige och hjälper till om det skulle bli problem. Objektiv har ju världsgaranti men jag vet inte hur det ställer sig med hans kvitto gentemot Canon eller om garantiärenden måste gå genom honom och man måste skicka objektivet till honom i så fall. Kolla gärna och återkom med besked.
Tror inte han har någon hemsida. Kolla i något nummer av Foto efter hans telefonnummer och ring och prata med honom om vilkor, han är trevlig och bra. Har tyvärr inte telefonnumret tillgängligt just nu.
Mvh
bg
Tror inte han har någon hemsida. Kolla i något nummer av Foto efter hans telefonnummer och ring och prata med honom om vilkor, han är trevlig och bra. Har tyvärr inte telefonnumret tillgängligt just nu.
Mvh
bg
PeBro
Aktiv medlem
Ytterligare tråd i ämnet!
Här finns ytterligare information
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=48374
Mvh / Peter
Här finns ytterligare information
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=48374
Mvh / Peter