Annons

Någon stockholmare som e villig?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag var i Gamla stan i helgen och tog lite "gränd"-bilder i naturligt (nåja, inte med blixt) ljus, sjukt häftigt. Kanske kan vara en idé att spinna vidare på? Det finns förvånansvärt mycket häftiga platser i Gamla stan, framförallt på natten.

Annars är jag på om någon har en bra "ghetto"-förort i tankarna.

/Fredrik
 
Senast ändrad:
kul att se att de va så pass många interesserade iaf, om någon har tid ork och lust så funderar jag på nattfotografering av två st vattenfall i stockholm tumba. Var och fotograferade där för ett par dagar sen och blir ruskigt finabilder om man bortser från lampan på slingan åvanför men den brukar jag redigera om till en måne. Är någon interesserad av deta, tid förslag? 18,00 19,00? OBS NATTFOTTO! OBS
 
För er som undrar vad det är för vattenfall finns en tok dålig bild med min gamla kamera i mitt album under Natur. Det lite högre vattenfallet ej dammen
 
TORSDAG 18/12-08

Ja då tänkte jag dra ihop en mindre skara för att nattfotografera. Motiven blir 2 st vattenfall ute i Tumba. För den som inte har bil kan samåkning från Tumba station årdnas. Vi träffas upp 19.00 på Statoil i Tumba (vid luft och vatten). Tag med er kamera och varma kläder. Stativ är nästan ett krav då de ligger i skogen och kräver långa exponeringar, övrig utrustning är efter eget behov.

Vid intresse hör av er till [email protected] så vi inte glömmer någon när vi åker.

Mvh Cenny
 
Liten om planering i shemat träffas kl 20 på samma ställe då de är svårt för vissa att komma ifrån :)
 
ANNONS