Annons

Nero Trigger???

Produkter
(logga in för att koppla)

henrik82

Medlem
Är det någon här som känner till Nero Trigger? eller vet vad det finns för liknande alternativ att köpa. Prylen kostar ju 199 usd de vill säga ca 1100-1200 kr, vilket kan vara lite mycket om man inte vet något om den.

Känner inte till den, men det lät ju mycket lovande till ett bra pris, kikat på DYI kit förut, men här får man ju nästan allt som de kiten hade också, färdigt.

/Leif

Finns en som heter"Patch Master" också.
Är nog lite billigare?
Har inte koll på de tekniska skillnaderna.
Finns en tråd om den här på forumet om du söker.

// Mats W

Kollade lite på Patch Master och det skiljer 20 Euro i pris, men jag undra mest om det är någon som känner till produkterna eller liknande för jag tycker det är lite mycket att lägga på något som man inte vet om det funkar bra eller inte.

www.fotokonijnenberg.nl:
Nero Trigger 169,00 Euro :
Sound Mode
Timelapse Mode
HDR Mode
Laser Mode
Lightning Mode
DIY Fashion

Patch Master 149,95 Euro:
Lightning Trigger
Laser Trigger
Timelapse Trigger

Hahaha ja det finns en uppsjö av dem, men är det någon som har någon erfarenhet av någon av alla dessa kamera utlösare, för det är det som är min fråga. jag har hittat hur många som helst men jag vet inte hur bra dem fungera. Kan ju tillägga att jag vill ha en för att få mer kontroll på när jag fotografera t.ex vattendroppar och annat spännande. Är lite trött på att ta 100 bilder och få kanske 1 bra bild.

ANNONS
Götaplatsens Foto