Annons

New Canon 35D ? First Photos.

Produkter
(logga in för att koppla)
Threadstarter isn´t able to write/read in swedish i think.????

Michael . Jag kan skriva på svenska, inte så bra men jag kan.. Jag misade din inslag om Caonon 350

Happens Nobody is perfect.. right :)

Dessa bilder har florerat på nätet ett par veckor nu. Först dök dom upp separat och det ser ut att vara samma kamera på båda bilderna.
Jag tror faktiskt att det är efterföljaren till 20D vi ser på bilderna och den ser ut som, ja, en efterföljare till 20D och som man skulle vänta sig.
Det intressanta är specarna och dom har "läckt" i många olika versioner. Den enda kvalificerade gissningen är nog att den är tänkt att konkurrera direkt med D200.

Det jag inte fattar är ... om detta nu är riktiga bilder av en efterföljare, som enligt den norske sidan ska lanseras nu den 21e! Hur kommer det sig då att canon själv inte har ett uns av detta på sin hemsida? Det är trots allt endast 11dar kvar och man skulle tro att Canon själv ville spä på hetsen lite genom att publicera lite trovärdig information eller?

För övrigt ser 35Dn och 20Dn på bilderna likadana ut! Bara hjälpbelysningen som man inte ser på "35D"

Ja jag vet inte!

photonicdelousions skrev:
Det jag inte fattar är ... om detta nu är riktiga bilder av en efterföljare, som enligt den norske sidan ska lanseras nu den 21e! Hur kommer det sig då att canon själv inte har ett uns av detta på sin hemsida?
Om de nu skall lansera den den 21:a är det väl just därför de inte har det på sin hemsida nu!
Det är trots allt endast 11dar kvar och man skulle tro att Canon själv ville spä på hetsen lite genom att publicera lite trovärdig information eller?
Verkar inte behövas, ni är ju upphetsade som små barn strax innan julklappsutdelning redan utan det.

photonicdelousions skrev:
För övrigt ser 35Dn och 20Dn på bilderna likadana ut! Bara hjälpbelysningen som man inte ser på "35D"

Ja jag vet inte!

Njae, kolla lite noggrannare. Huset ser ganska så annorlunda ut på 35d än 20d. Vid kontrollratten, runt blixten, vid inmatningsratten, ingjutningen för långfingret på 35d som inte finns på 20d mm.

P.R. skrev:
Om de nu skall lansera den den 21:a är det väl just därför de inte har det på sin hemsida nu!
Verkar inte behövas, ni är ju upphetsade som små barn strax innan julklappsutdelning redan utan det.

Ha ha knappast upphetsad ett dugg :)

Jag bara spekulerar varför och om ;)

Sant de ser något annorlunda ut :)

ANNONS