Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nikon 70-200 Bildstabiliseringen

Produkter
(logga in för att koppla)

Stefan7

Aktiv medlem
Hej. Jag har precis fått hem mitt Nikon 70-200 2,8 VR, från USA. När jag använder VR så surrar en liten motor i optiket. Jag antar att det ska vara så. Jag har dock inte märkt det på mina två andra optik 70-300 VR och 18-200 VR båda Nikonoptik dock i lägre prisklass. Ska det vara så, surret alltså? mvh Stefan Andersson

Hej. Jag har precis fått hem mitt Nikon 70-200 2,8 VR, från USA. När jag använder VR så surrar en liten motor i optiket. Jag antar att det ska vara så. Jag har dock inte märkt det på mina två andra optik 70-300 VR och 18-200 VR båda Nikonoptik dock i lägre prisklass. Ska det vara så, surret alltså? mvh Stefan Andersson

Jag känner igen surret från 18-200 också. Borde kunna höra det där med.

Tack för snabba svar. Man kan inte annat än bara beundra alla fantastiska människor här på fotosidan. Jag ska lyssna bättre på mitt 18-200. Tack ialla fall då vet jag att allt är som det ska. Jag misstänkte att det skulle vara så men man kan ju alltid kolla.
mvh Stefan

ANNONS
Götaplatsens Foto