Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Nikon D50, väska?

Produkter
(logga in för att koppla)

frejansson

Ny medlem
Skulle behöva hjälp med tips på en väska till min relativt nyinköpta Nikon D50, har ett 17-70 och 70-300 objektiv till den.

Har kikat lite på LowePro's modeller vilket jag tycker ligger helt rätt i pris. Självklart vill jag ha en väska där jag får plats med mina tillbehör men den skall inte vara så mycket utöver, då jag gärna vill kunna ha den i min axelväska där jag kanske har en tröja eller liknande (denna "vanliga" väska är inte enorm).

Tack på förhand!

frejansson skrev:
Skulle behöva hjälp med tips på en väska till min relativt nyinköpta Nikon D50, har ett 17-70 och 70-300 objektiv till den.

Har kikat lite på LowePro's modeller vilket jag tycker ligger helt rätt i pris. Självklart vill jag ha en väska där jag får plats med mina tillbehör men den skall inte vara så mycket utöver, då jag gärna vill kunna ha den i min axelväska där jag kanske har en tröja eller liknande (denna "vanliga" väska är inte enorm).

Tack på förhand!

En kompis köpte sej en "slunga" som han är mycket nöjd med. Det är en blandning mellan axelväska och ryggsäck och är mycket smidig då man enkelt kan vrida runt den till framsidan av kroppen för att lätt som en plätt komma åt det man behöver utan att ta ner väskan på marken.
Jag ska själv införskaffa en snarast.

/K

Ska absolut fundera på det Kenneth.

Det är ingen som använder sig utav någon lowepro som har liknande krav som mig? Eventuellt ett tips på en specifik modell?

Tack!

Jag har en Lowepro Orion Trekker II som jag är väldigt nöjd med. Kameran (med batterigreppet på), blixten och objektiven får plats under och en tröja, paraply och annat i överdelen.

ANNONS
Götaplatsens Foto