Annons

"nikon s" komplett. pris?

Produkter
(logga in för att koppla)

Martin Gohde

Ny medlem
Hej hej!

Jag har hittat en Nikon S, komplett med orginalväska och två objektiv i väldigt bra skick.

Min fråga är vilket pris något sådant kan ligga på?

Vad menar du med "hittat"? Om en sådan är till salu finns det väl ett pris på den?

Per.

PS. ebay har nog ett ungefärligt pris. DS

Jag har hittat en Nikon S, komplett med orginalväska och två objektiv i väldigt bra skick.
Min fråga är vilket pris något sådant kan ligga på?
Det beror på skicket (kameran är inte speciellt ovanlig) men kanske framför allt på vilka objektiv det är. Gissningsvis ett par tusenlappar för hus i hyfsat skick, objektiven allt från några hundringar till ungefär hur mycket som helst.

Vill man sälja kanske det bästa är att lägga ut den på amerikansk Ebay, det är där samlarna kollar.

Vad menar du med "hittat"? Om en sådan är till salu finns det väl ett pris på den?

Per.

PS. ebay har nog ett ungefärligt pris. DS

Med "hittat" menar jag att jag just har "hittat" en sådan på en loppis, men där säljs den ganska dyrt, så därför tänkte jag kolla ungefärligt pris så att jag förhoppningsvis kunde göra ett kap! Men enligt ebay gör jag kanske inte en jättedeal.
Vet ju tyvärr inte vilka objektiv som hörde till, och har inte möjlighet att kolla det än på ett tag. Får väl kolla upp dem efter att jag vet vad det är för något.

Tack

ANNONS
Götaplatsens Foto