a40757
Avslutat medlemskap
Hej !
Jag har precis köpt en Nixvue Vista 30Gb på Tradera.
Efter det att jag försökte att uppgradera programvaran så är den helt död.
Ingenting händer när jag trycker på strömknappen.
Försöker jag ansluta den via USB till datorn säger datorn att det är något fel på hårdvaran.
Någon som har någon aning vad man kan göra eller om det bara är att kasta skiten i papperskorgen.
Mvh
Johan Möllerberg
Jag har precis köpt en Nixvue Vista 30Gb på Tradera.
Efter det att jag försökte att uppgradera programvaran så är den helt död.
Ingenting händer när jag trycker på strömknappen.
Försöker jag ansluta den via USB till datorn säger datorn att det är något fel på hårdvaran.
Någon som har någon aning vad man kan göra eller om det bara är att kasta skiten i papperskorgen.
Mvh
Johan Möllerberg




