Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ny kamera = beslutsvånda

Produkter
(logga in för att koppla)
Priset är OK men inget klipp. Priset kan när som helst trilla tillbaka ner till 5000kr. Om den tusingen är viktig eller ej kan bara du avgöra.

/QUOTE]

Priset hos Mattssons Foto i Lund får väl anses som bra idag - eller hur
de priser som fanns runt jul gjorde att varje handlare fick skjuta till pengar för varje sålt exemplar
 
Priset är OK men inget klipp. Priset kan när som helst trilla tillbaka ner till 5000kr. Om den tusingen är viktig eller ej kan bara du avgöra.

/QUOTE]

Priset hos Mattssons Foto i Lund får väl anses som bra idag - eller hur
de priser som fanns runt jul gjorde att varje handlare fick skjuta till pengar för varje sålt exemplar

Hej !
Tack för alla tips och råd, det blev till slut så här. Jag bytte in min utrustning hos en fotohandlare och fick ett pris på 6000 kr för en ny Nikon d90 med ett 18-105 VR och slog till, ska hämta utrustningen imorgon :) Sen ska jag när jag hinner försöka införskaffa ljustark optik på begagnatmarknaden.

Tack

Åsa
 
ANNONS