Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Ny kamera till halft nybörjar????
- Trådstartare Liini
- Start datum
m00ndancer
Aktiv medlem
Det är svårt att rekommendera en kamera när man inte vet budget. Men visst är en 3100 ett bra val.
Det man kan kanske vilja ändra är att köpa den med kitobjektivet 18-105 för lite längre räckvidd.
Det man kan kanske vilja ändra är att köpa den med kitobjektivet 18-105 för lite längre räckvidd.
HannesNikon
Aktiv medlem
Inte lätt att ge tips utan info om budget, funktioner, krav mm.
Nikon D3100 med 18-105 VR skulle jag rekommendera. Eller D5100 med samma objektiv. Vet som sagt ingenting om vad hon vill ha och vad budgeten ligger på så kamerorna jag tipsade om kanske inte alls passar.
Jag hjälper dig gärna mer, men då behöver jag mer info. MVH Hannes
EDIT: Hans, du är alltid före! Tittar på tv parallellt så mina svar kommer lite efter, skriver när det är ointressant på tv.
Nikon D3100 med 18-105 VR skulle jag rekommendera. Eller D5100 med samma objektiv. Vet som sagt ingenting om vad hon vill ha och vad budgeten ligger på så kamerorna jag tipsade om kanske inte alls passar.
EDIT: Hans, du är alltid före! Tittar på tv parallellt så mina svar kommer lite efter, skriver när det är ointressant på tv.
m00ndancer
Aktiv medlem
Inte lätt att ge tips utan info om budget, funktioner, krav mm.
Japp, väntar på att värktabletterna skall verka så att jag kan gå och lägga mig. Så då roar jag mig att läsa på forumet. Men det är ju intressant att vi har liknande åsikter