Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ny medlem hotfull

Produkter
(logga in för att koppla)
Ett tips är att när man ska sälja. Sätt aldrig ut telefonnumret utan mail. Du kan sortera bort personer som frågar idiotiska frågor, bara är intresserad av att fråga, saknar reggat telefonnummer, adress osv, vill personen att du ska skicka det till en kompis, utomlands, saknar BankID eller annat så skippa direkt. Du ser direkt också när personen är seriös, kommer meddelandet från Google translator är det också bara att skippa.

Gör vidare koll med ratsit, lexbase, domstolar.

Brukar hjälpa mot de värsta rötäggen sen finns det kuben del slamkrypare.

Hot ska alltid polisanmälas.

Om jag är osäker vid någon försäljning eller transaktion brukar jag erbjuda att eller helt sonika mejla från min jobbmejl och be dem göra det samma.
Hittills har ingen avböjt.

Roligast var när jag bad en man mejla från hans tjänstemejl till mitt jobb och det visade sig att han jobbade på polismyndigheten. :)

Hmmm?
Räcker det med att en medlem anmäler en annan medlem till FS för att den senare ska bli spärrad?

ANNONS
Götaplatsens Foto