Annons

Objektiv väska

Produkter
(logga in för att koppla)

pdahlen

Aktiv medlem
Jag har en Think Tank Turnstyle 20 V2, till mitt hus och monterat tele. Gillar väskan, men om ditt 800 får plats får du kolla.jag har en D850 och 200-500/5,6 Nikon i min
 

pdahlen

Aktiv medlem
Senast ändrad:

larsol

Aktiv medlem
JJC har långa objektivväskor, finns både hos Ali Express och Amazon. 140x370mm 311:- hos Amazon.
 
Senast ändrad:

apersson850

Aktiv medlem
Jag har inget sånt objektiv, så jag undrar om det är besvärligt att dra ut/skjuta ihop det? Eller vad är anledningen till att vilja packa ner det i utdraget format?
 

balan

Aktiv medlem
Jag har ett Canon RF 800 tele. Söker väska att ha det i har ni något som skulle kunna passa vill ha det utdraget då är det typ 37 cm långt.
Jag har samma objektiv och köpte på Amazon.se "JJC vattentålig deluxe linspåse med axelrem för Canon RF 800 mm F11 IS STM, AF-S NIKKOR 200-500 mm F5.6E ED VR, Tamron 150-600 mm och linsdiameter och höjd under 125 x 290 mm"
för 290 kr. Kan varmt rekommenderas. Bra kvalitet och passar perfekt.

Länk till Amazon.se
 
Senast ändrad:

pdahlen

Aktiv medlem
Jag har antagit att han önskar ha en förvaring där huset är monterat och att objektivet kan vara i utfällt läge för att snabbt kunna komma till skott. Ryggsäckar går ju, men man kommer ju inte snabbt till skott. Kanske går ändå sling Turnstyle 20 om man har det infällt? Thinktank hölster som Per hänvisar till är också väldigt bra om det får plats, man kommer snabbt åt kameran.

TS får förklara närmare vad syftet är och vad man prioriterar

Ser ifs nu att det står objektivväska i rubriken, så kanske är det enbart ett fodral till objektivet?
 
Senast ändrad:
ANNONS