Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Panik! Bröllop på fredag!

Produkter
(logga in för att koppla)
Re: Nya affärsmöjligheter?

Enicar skrev:
Det är ju många som skiljer också nuförtiden.
Man kanske skulle nischa sig som skilsmässofotograf.
Helt rätt. Ser framför mig ett par som kastar ringarna i vattnet eller skriker och drar i någon sak under uppdelningen av huset. Jätterolig idé.

Jag skulle gärna vilja fota, men vågar inte då jag aldrig har fotat bröllop förut. Vilken mardröm om man skulle misslyckas.

Skilsmässofotograf

Ja och så kan man göra bildspel med musik av Gessle.
"Då kommer alla känslorna på en och samma gång"

Re: Re: Nya affärsmöjligheter?

lottawe skrev:
Äh, skiljer de sig kan de ju alltid gifta om sig.. Och med andra än varandra så kommer ju bröllopen förmodligen att öka de med med att folk skiljer sig ibland. Och med andra än varandra lär de säkert vilja ha nya bilder den gången;)
Har du säkert rätt i.
Och har dom mindre budget andra gången så kan man väl bara meka till dom gamla bilderna i Photoshop.
:)

Teodorian skrev:
Intressant fråga! Hur är det om det händer toastmastern, prästen, kantorn, chauffören, kocken, disc-jockeyn eller bandet osv något just i samband med bröllopet. Finns det någon stand-in?

Ja, eller om brudgummen bryter benet, finns det någon stand-in?

ANNONS
Götaplatsens Foto