Annons

Panikköpa ramar 50x50

Produkter
(logga in för att koppla)

lottawe

Aktiv medlem
Vart kan jag skicka efter en bunt svarta 50x50 med glas så jag har innan onsdag?

Hade tänkt skicka efter ribbaramarna från Ikea, men det går ju inte..

Gallerix som är enda i Karlstad jag kom på att kolla hade inget i rätt storlek som passade.

Andra butiker i Karlstad eller Säffle (helst med vettiga priser) eller postorder är vad som krävs.

Just det, jag kollade Obs också som inte hade den storleken. Inte i svart iaf.

Annat större Coop i K-d är nerbrunnet sedan några år tillbaks, fast jag ska kolla över liknande butiker jag kommer på om inget postorder dyker upp. Har glömt checka på Åhlens också kom jag på. Tack för tipset.

Gallerix?

Ö&B brukar ha ramar.

Ikea har 50x50.

Ibland finns det färdiginramat, där det inramade kan tas bort.

Problemet med Ikea är att det är 15 mil enkel tur och att de inte verkar gå med på att skicka en enda pryl som det är glas på. Annars är de ju toppen om man har tiden att ta sig dit.

Gallerix var kollat och ÖB här har sällan dugliga ramar i annat än små storlekar. Har sett större rektangulära men de är väl oftast typ clips eller smal silvrig kant här..
Tack för tips iaf.

Prova Kiwa Foto i Karlstad.

PS! Hoppas kaffet smakade gott även med två småttisar som tvångssatte sig vid ditt bord ;-)

/Tor

TML skrev:
Prova Kiwa Foto i Karlstad.

PS! Hoppas kaffet smakade gott även med två småttisar som tvångssatte sig vid ditt bord ;-)

/Tor
Har de lager med ramar? Ska kolla direkt på måndag. Jättetack för tipset:)

Sen tänker jag så det knakar..

ANNONS
Götaplatsens Foto