Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Photoshop hjälp?

Produkter
(logga in för att koppla)

Sn00wball

Ny medlem
Hej, vet inte om jag lägger in i rätt ämne nu men mod får väl flytta tråden om inte annat. Finns det någon som skulle kunna hjälpa till med att photoshopa bort den tjejen och handen som ligger i bakrunden?

https://ufile.io/7zt26

Tack på förhand!
/Sn00wball
 

andreassofus

Aktiv medlem
Reggad på forumet idag och vill att man ska trycka på en konstig länk där man ska ladda ner en bild. verkar skumt i mina ögon. Skulle aldrig ladda ner någonting som ser skumt och konstigt ut.

Finns mycket skit idag som man inte ska klicka på. Inte kul att ladda ner nån trojan eller nån annan skit.
 

Sn00wball

Ny medlem
Reggad på forumet idag och vill att man ska trycka på en konstig länk där man ska ladda ner en bild. verkar skumt i mina ögon. Skulle aldrig ladda ner någonting som ser skumt och konstigt ut.

Finns mycket skit idag som man inte ska klicka på. Inte kul att ladda ner nån trojan eller nån annan skit.
Alltid hälsosamt att vara skeptisk men jag fick inte till det så att jag kunde ladda upp bilden här. Skicka gärna en liten lathund om hur jag ska gå till väga så ska jag försöka lägga upp bilden på något annat sätt.

/Sn00wball
 
ANNONS