Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

pixonnet

Produkter
(logga in för att koppla)

JohanStahlberg

Aktiv medlem
Jag har fått et erbjudande av pixonnet via mail.
Den drivs av en man och hans fru. Är den seriös och bra, eller är det han som brukar "smyga" omkring här på foosidan och värva medlemar?

Har aldrig hört något om denna byrå!
Någon som vet något eller har erfarenhet av den?

Tacksam för svar!

MVH: Johan Ståhlberg

Vi smyger inte...

Pixonnet.com ägs av mig, Bo Jansson och min fru Gun-Britt. Vår bildbyrå jobbar med SFF.s prislista som riktmärke och sysslar av principskäl INTE med royaltyfria bilder. Detta är ett upplägg som är långsiktigt bra för alla fotografer. Vi binder heller inte upp en fotograf med avtal annat än på de bilder han väljer att lägga upp hos oss.

[redigerat av admin]

Fotosidans regler är tydliga vad gäller kommersiell verksamhet, värvning odyl - får ni några sådana mail eller inlägg så kontakta oss.

Sker kontakten utanför våra communityfunktioner, tex via mailadressen på ens Portfolio är det dock OK - det är ju därför man har en.

Därför att vi tycker företag skall gå via oss om man vill rikta budskap mot vår medlemsbas; dels för att vi skall ha koll på vad det är för budskap, dels för att man i många fall gott kan betala lite för sig om det nu är kommersiell verksamhet.

Att tillåta reklam via "Kontakta medlem" är dessutom att medverka till "spam". Reklamplatser finns i vårt nyhetsbrev, som man ju kan säga nej till att ta emot.

ANNONS
Götaplatsens Foto