Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Polaroid
- Trådstartare erebos
- Start datum
kreatören
Aktiv medlem
Hi,
Jag skulle föreslå att du raggar upp någon beg. kamera hos någon av de stora handlarna, finns under länkar här på fs.
Jag har en som heter Polaroid Mod.450 som jag köpte i början på 70-talet som fungerar alldeles utmärkt.
Här har du en länk där de flesta av Polaroids modeller finns med.
http://www.theskeltons.org/polaroids/d450.htm#450
Lite tråkigt att du är så hemlig...!!!
Jag skulle föreslå att du raggar upp någon beg. kamera hos någon av de stora handlarna, finns under länkar här på fs.
Jag har en som heter Polaroid Mod.450 som jag köpte i början på 70-talet som fungerar alldeles utmärkt.
Här har du en länk där de flesta av Polaroids modeller finns med.
http://www.theskeltons.org/polaroids/d450.htm#450
Lite tråkigt att du är så hemlig...!!!
Walle
Aktiv medlem
Du är väl medveten om att anonyma medlemmar inte är välkomna här?
Från forumreglerna:
Som svar på din fråga, jag tvivlar på att många proffs använder polaroidkameror. Däremot så är det ganska vanligt förekommande med polaroidbakstycken till mellanformatare, men det är en helt annan femma.
Från forumreglerna:
Anonyma medlemmar
Om du väljer att använda uppenbart påhittade personuppgifter (namn och förnamn), så kan vi på redaktionen välja att radera denna profil, utan att meddela det. Anledningen är naturligtvis att på fotosidan.se är vi kompisar med varandra och ger varandra konstruktiv kritik. Att använda påhittade namn är bara dåligt i ett sådant sammanhang.
Som svar på din fråga, jag tvivlar på att många proffs använder polaroidkameror. Däremot så är det ganska vanligt förekommande med polaroidbakstycken till mellanformatare, men det är en helt annan femma.