Liza
Aktiv medlem
Fredrik skrev..............Det är svårt att göra begränsningar utan att låta som en "analogfascist". Men skulle den nedanstående texten kunna vara något att utgå från till en början (som allmänna riktlinjer som inte slaviskt behöver följas - sedan kan de ju dessutom alltid förändras med tiden.............
Tycker att "analogfascist" låter trevligt i en inledningsfas, dessutom tycker jag det ska finnas krav på utförlig beskrivning av tillvägagångssättet.
Hur många digitala PS fantaster tror du inte kommer att försöka!!
Vet att jag låter som en riktig bitch nu men jag ser denna pool som vår egen lilla skattkammarö när resten av FS bokstavligen översvämmas av PS/NI förskönade (och manipulerade) digishots.
MVH Eva som har PMStaggarna utåt idag och lär få äta upp detta inlägg med isätticka som dressing
Tycker att "analogfascist" låter trevligt i en inledningsfas, dessutom tycker jag det ska finnas krav på utförlig beskrivning av tillvägagångssättet.
Hur många digitala PS fantaster tror du inte kommer att försöka!!
Vet att jag låter som en riktig bitch nu men jag ser denna pool som vår egen lilla skattkammarö när resten av FS bokstavligen översvämmas av PS/NI förskönade (och manipulerade) digishots.
MVH Eva som har PMStaggarna utåt idag och lär få äta upp detta inlägg med isätticka som dressing