Per
Aktiv medlem
Märker oxå att jag får en ful vertikal rull-list i bildvisningsläget när jag har ett långt albumnamn:
(men det går förstås att döpa om albumet)
"Close, but no cigar!"
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Märker oxå att jag får en ful vertikal rull-list i bildvisningsläget när jag har ett långt albumnamn:
(men det går förstås att döpa om albumet)
Jag skulle vilja kunna ladda upp flera bilder samtidigt.
Jag försöker ställa in en portfoliolista utan beskrivningar (med de lite större albumtumnaglarna 150x150) men den vill inte ladda upp ... varför?
... det löste sig självt, jag tog helt enkelt bort alla teaserbilder från sidan så ploppade rätt albumnagelbilder upp.
Jag hittar inte teaserbilderna. Kan du hjälpa mig?
Mina album - välj ett av dina album - redigera - läggtill/redigera småbilder ...
Vill höra vad andra anser, jag hade nog trott att portfolions gästbok skulle vara separerad från den man har på sin FS-profil! Jag använder portfolion som hemsida och ansikte utåt och det känns mest intressant att se ev. kommentarer från andra än Fotosidans medlemmar, de kommentarerna har jag ju redan bra koll på via ordinarie profil. Känns som ev. externa inlägg nu drunknar bland inlägg från medlemmar på FS.
Skulle nog önska:
Gästboksinlägg gjorda på Fotosidan stannar på Fotosidan.
Gästboksinlägg gjorda i portfolion stannar i portfolion.
Fyll på med åsikter/kommentarer den som vill.
Passar än en gång på att berömma arbetet med 2.0, ett efterlängtat lyft!
Jag skulle vilja kunna ladda upp flera bilder samtidigt.