Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
presskort?
- Trådstartare annizz
- Start datum
froderberg
Aktiv medlem
Skriv tillbaka att du inte har presskort men att du fotograferar på uppdrag av XX. Ha med dig ett intyg från tidningen. Sånt brukar alltid lösa sig. Inte alla pressfotografer har presskort, årets pressfotograf är en av dem...
annizz
Aktiv medlem
skillnaden
alltså det jag undrar är vad skillnaden är..
jag har blivit ackrediterad sen har jag fått ett mail med info om allt möjligt där.. men dom sa att jag skulle ta med mitt presskort, men vad är ett presskort?
I början av mailet stod det mitt namn, adress, varför jag ska dit och vilken tidning jag jobbar för.. är de det jag ska ta med? för dom fick ett kort på mig förra gången jag skrev till dom.
jag förstår inte..
alltså det jag undrar är vad skillnaden är..
jag har blivit ackrediterad sen har jag fått ett mail med info om allt möjligt där.. men dom sa att jag skulle ta med mitt presskort, men vad är ett presskort?
I början av mailet stod det mitt namn, adress, varför jag ska dit och vilken tidning jag jobbar för.. är de det jag ska ta med? för dom fick ett kort på mig förra gången jag skrev till dom.
jag förstår inte..
froderberg
Aktiv medlem
Presskort är ett ID-kort med texten PRESS som utfärdats av Journalistförbundet, Pressfotografernas klubb eller liknande.
Har man inget presskort men fotograferar på uppdrag brukar det gå lika bra med ett intyg från tidningen. Eller bara att man pratar in sig.
Har man inget presskort men fotograferar på uppdrag brukar det gå lika bra med ett intyg från tidningen. Eller bara att man pratar in sig.