Annons

Pris på begagnad Minolta Dynax7

Produkter
(logga in för att koppla)

Pott

Aktiv medlem
Jag är inte intresserad av att starta en diskution om vilka kameror jag borde köpa istället Ni som är Nikon/Canon ägare kan tagga ner lite ;)
Hur mycket är det rimligt att betala för en begagnad Minolta Dynax7?
Vad finns det för bra begagnatmarknader utöver denna sida, Tradera, E-bay och Blocket som jag borde besöka? Jag är främst intresserad av att köpa från någon privatperson.

Som Jeppe säger borde väl vara rimligt...

Det värsta är att jag fan inte sett en enda 7:a till salu, dom är nog för bra :))

/SunKi (Som beställt en dynax 7)

SunKi skrev:
Som Jeppe säger borde väl vara rimligt...

Det värsta är att jag fan inte sett en enda 7:a till salu, dom är nog för bra :))

/SunKi (Som beställt en dynax 7)

Eller är det så att det inte har sålts så många och därmed finns det rimligen inte speciellt många begagnade ;)

Nej... :D Men det är nog en kombination mellan en bra kamera och en liten marknadsandel. Titta du efter EOS 1N/V eller Nikon F4/F5 så är det inte många som säljer dessa heller (undantaget slitna presskameror)

www.e-bay.de

Mats jag lär ju antagligen inte höra av mig! då blir det ju en till som är med och bjuder ;)

Skämt åt sido, jag kommer nog vänta minst någon månad (tills jag blir rik och berömd) innan jag slår till.
Tyska e-bay (www.e-bay.de) verkar vara bästa stället just nu... dynax 7:eek:r för mellan 3,5k-5k kr. Det känns ju som ett riktigt bra pris eller hur! ett par hundra i frakt kanske men man behöver väl inte betala någon skatt/moms liknande bara för att det är från tyskland eller hur!?! Man köper ju av privatpersoner...

Någon som vet bättre ställen att köpa på kan ju göra ett inlägg med ca priser och adresser.

ANNONS
Götaplatsens Foto