Colik
Ny medlem
Hejsan
Det är så att jag just bytt blixtsko på min Sigma EF-530 DG ST och nu är nåt skumt
Direkt blixten slås på så blinkar sifforna 24 och 105 som sitter ovanför av och påslags reglaget och slutar inte... den fungerar när jag använder den men motorn eller vad det är som låter vanligtvis låter bara lite när man slår igång den, aldrig om jag riktar om blixten...
någon som har koll på vad det kan vara??
Mvh Nybörjare
Det är så att jag just bytt blixtsko på min Sigma EF-530 DG ST och nu är nåt skumt
Direkt blixten slås på så blinkar sifforna 24 och 105 som sitter ovanför av och påslags reglaget och slutar inte... den fungerar när jag använder den men motorn eller vad det är som låter vanligtvis låter bara lite när man slår igång den, aldrig om jag riktar om blixten...
någon som har koll på vad det kan vara??
Mvh Nybörjare





