Annons

Problem med blixt efter lagning

Produkter
(logga in för att koppla)

Colik

Ny medlem
Hejsan

Det är så att jag just bytt blixtsko på min Sigma EF-530 DG ST och nu är nåt skumt

Direkt blixten slås på så blinkar sifforna 24 och 105 som sitter ovanför av och påslags reglaget och slutar inte... den fungerar när jag använder den men motorn eller vad det är som låter vanligtvis låter bara lite när man slår igång den, aldrig om jag riktar om blixten...

någon som har koll på vad det kan vara??

Mvh Nybörjare
 
ANNONS
Götaplatsens Foto