Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Problem med Elements 6

Produkter
(logga in för att koppla)

Lena57

Medlem
Hej!
När jag har gjort ett projekt med bilder och ljud och vill förhandsranska i helbild, kommer de ett felmeddelande efter ett par minuter att programmet drabbats av ett fel och kommer att stängas ner. Likadant när jag försöker spara projektet i utdata för att kunna bränna det. När jag försöker reparera med installationsskivan får jag efter någon minut ett eddelande att jag ska sätta in disk:1. Vet ngn vad det är som händer?
Lena

Häromdagen fick jag meddelande när jag skulle spara en fil att det inte gick på grund av programfel.

Det var inte riktigt så, utan det berodde på utrymmesbrist på disken.

Detta kanske inte hjälper dig ett dugg, men allt som oftast får man felaktiga felmeddelanden.

Hej!
När jag har gjort ett projekt med bilder och ljud och vill förhandsranska i helbild, kommer de ett felmeddelande efter ett par minuter att programmet drabbats av ett fel och kommer att stängas ner. Likadant när jag försöker spara projektet i utdata för att kunna bränna det. När jag försöker reparera med installationsskivan får jag efter någon minut ett eddelande att jag ska sätta in disk:1. Vet ngn vad det är som händer?
Lena

Jag har oxå problem. Gjorde ett bildspel med musik. Allt fungerar perfekt men när jag sparat som wmv-fil så visas bildspelet sen alldeles rödstickigt och suddigt. (Men när jag tittar på det i elements så är det precis som det ska vara)

Har fn korrespondens med adobe-supporten och på torsdag kommer en data-kille hit för att förhoppningsvis kunna hjälpa mig. Senaste tipset som jag fick från adobe var att avinstallera de program jag har och reinstall de. Som tex studio8 osv......... *TRIST*

ANNONS
Götaplatsens Foto