Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

FS Bildfunktioner Problem med integrationen mot Lightroom Classic?

Produkter
(logga in för att koppla)

janc

Aktiv medlem
Just nu kommer det felmeddelanden när man försöker uppdatera ett album via plugin mellan Fotosidan och Ligjtroom Classic. Detta upptäckte jag den 20:e maj och undrar om det är något tillfälligt beroende på pågående arbeten med plattformen?
 
Just nu kommer det felmeddelanden när man försöker uppdatera ett album via plugin mellan Fotosidan och Ligjtroom Classic. Detta upptäckte jag den 20:e maj och undrar om det är något tillfälligt beroende på pågående arbeten med plattformen?
Kul att någon använder den funktionen, undrade just :)

Ja det är temporärt fel, vi har uppdaterat en del teknik "i motorrummet" och upptäcker en del saker i kod som sällan används, som måste uppdateras. Jag skall kika på detta.
 
Tyvärr samma felmeddelande som tidigare. Men bilden läggs in i albumet trots felmeddelandet.


Skärmavbild 2024-05-22 kl. 06.05.16.png
 
ANNONS