Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

PS 7.0 vägrar starta

Produkter
(logga in för att koppla)

Godsmack

Aktiv medlem
Skulle öppna PS idag, men ack. Inte gick det inte. Kommer upp en ruta som ser ut såhär (se bifogad bild)

Någon som kan ha en aning om vad som är fel? Provade att installera om, men det blir fortfarande sådär..

Tacksam för svar!

Bilagor

• error.jpg
    error.jpg
    7.9 KB · Visningar: 199
Använder du Windows kan det vara läge att se till att alla filer är borta efter avinstallationen, samt att radera alla poster som har med PS att göra i registret.

ha. det där problemet hade jag oxå med sjuan.
testade att ta bort allt i regedit men samma fel dök upp efter ett tag igen.
det blev samma sak på en annan dator och försvann inte förns jag installerade åttan.

Mja, då får jag väl försöka få tag på PS CS då..

/Patrik, som har haft sin kamera på "service" i 6 veckor.

jag gjorde oxå precis som brejdol sa, och det försvann. men problemet kom åter efter några månader, så ropa inte hej.
men förhoppningsvis har du mer tur än vad jag hade.

edit: jag testade tillome med en annan ps (samma version men "fulvariant", bara för att se om det var just mitt ex av sjuan som strulade) men samma sak hände.

ANNONS
Götaplatsens Foto