Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Publicera bildspel på sin portfolio

Produkter
(logga in för att koppla)

lamotte

Aktiv medlem
Jag har börjat laborera lite med bildspel (jobbar med soundslides) och är sugen på att publicera dom på en hemsida. Problemet är dock att jag inte har något egen hemsida utan förlitar mig på fotosidans portfolio för att visa mina bilder.
Men vore det inte en bra grej om man även kunde publicera sina bildspel via portfoliosidan? Jag skulle uppskatta det och kan även tänka mig att betala en ytterligare kostnad för det. Jag tror det skulle kunna bli riktigt bra.

Oj, nu gjorde jag misstaget att skriva ett inlägg utan att söka först.
Hittade nu en annan tråd som delvis tar upp bilspel på portfoliosidan. Svaret då var att uppdateringar är på g. En uppdatering av vad uppdateringarna ska innebära kanske man kan få?

Ja en sådan update vore minsann intressant!

Tänkt ett tag nu på att det vore väl schysst om FS-portfolio gav möjlighet till att "visa album som bildspel" på precis samma sätt som man kan med vanliga kritikalbum?!

ANNONS
Götaplatsens Foto