Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Ryggsäck för kamera & dator

Produkter
(logga in för att koppla)

daniel_k2

Medlem
Hej

Någon som har ett tips på en ryggsäck som kan svälja 2 kameror, en med objektiv (70-200 2.8) och en med ett (17-55 2.8) utan att ta loss objektiven. Även plats för några fler tillbehör som blixt, något extra objektiv...och samtidigt ha ett fack för plats till en bärbar PC med 15.4" skärm och dess tillbehör som laddare osv.

Har idag en "Scandinavian Photo SPV RYGGSÄCK MINI" som rymmer allt utom datorn.

Någon som har ett direkt tips och då på en ryggsäck du vet fungerar bra och som du kanske har erfarenhet av.

Tacksam för tips.
//Daniel

Jag...

har en Lowepro Computrekker plus. Observera plus, för den är större än den vanliga computrekkern.
Jag har en 17 wide laptop, en Canon 20d med ett 70-200 2,8 L, samt 50 1,8 ett 10-22 och kitobjektivet + två externa blixtar. Och då finns ändå gott om utrymme kvar. Deet är ju en ganska otymplig ryggsäck, men jätteskön att bära och rymmer allt och lite till tycker jag.
Kan rekommendera den. Bor du i närheten så får du gärna kika på den IRL.

ANNONS
Götaplatsens Foto