Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Säg att D300:an går att ställa in så!
- Trådstartare Pentapix
- Start datum
Bokeh
Aktiv medlem
Den är så normalt, men om jag inte har fel så kan det ha att göra med att fokusmätningen stängs av samtidigt med ljusmätaren, och det skall gå att ändra tiden för hur länge den skall vara påslagen, jag tror till och med att den går att ställa in att vara på hela tiden, prova om det funkar, men batteriprestandan kommer nog sjunka rejält.
Jag har också retat mig på det där ibland, speciellt när man jagat insekter med makrogluggen
/kent
Jag har också retat mig på det där ibland, speciellt när man jagat insekter med makrogluggen
/kent
Osquar
Aktiv medlem
Du måste "dutta" på avtryckaren för att aktivera kameran från standby-läget, annars går det inte att göra diverse inställningar. Det är energispararfunktionen som kräver det. Skulle kameran vara i ett aktivt läge hela tiden som den är påslagen (ON), så lär batterierna behöva laddas bra mycket oftare.
Däremot tror jag att man i menyn kan ställa in tiden för hur länge kameran ska vara aktiv efter senaste knapp-tryck (oavsett funktionsknapp). Men att helt stänga av energispararfunktionen tror jag inte går...
/Oscar
P.S
Kent var snabbare med besked... ;-)
D.S
Däremot tror jag att man i menyn kan ställa in tiden för hur länge kameran ska vara aktiv efter senaste knapp-tryck (oavsett funktionsknapp). Men att helt stänga av energispararfunktionen tror jag inte går...
/Oscar
P.S
Kent var snabbare med besked... ;-)
D.S