Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Så har man sålt sina första bilder...

Produkter
(logga in för att koppla)
Grattis Per! Snacka om sommarens höjdare att få bli publicerad! Var bilderna i tidningen också?

fniss...

- De måste ha haft tunn luft i ballongen för det var precis som de klarade sig över E18, säger Per Norman.

"tunn luft" i ballongen???

;)

Re: fniss...

raskolnikov skrev:
- De måste ha haft tunn luft i ballongen för det var precis som de klarade sig över E18, säger Per Norman.

"tunn luft" i ballongen???

;)

problemet var väl snarare att de hade för lite tunn (varm) luft i ballongen...?

"problemet var väl snarare att de hade för lite tunn (varm) luft i ballongen...?"

Exakt! Där har du felciteringen, vilken jag mailade om så fort artikeln var uppe på nätet, men fortfarande inte fått något svar (eller ändring) på...

Nåja - man ska aldrig tro helt på att det journalister påstår verkligen är helt sant... :)

även fast det var ett tag sen måste jag ju ändå
grattulera!! om man stavar så :p

det är ju hur kul som helst!! :)

Arne: Tack tack! Nu går jag knappt någonstans utan kamera - man vet ju aldrig när och var nästa luftballong ämnar nödlanda... :)

Kul se att fotografen tog bilder ur olika vinklar. De två olika bilderna kompletterade verkligen varann så bilderna talade om HUR ballongen eg landat.

Stefan Lindh: Tack! Kul att du lade märke till det. Efter att ha jobbat i snart 12 år (jisses vad tiden går!) med TV-nyheter så har man utvecklat en viss kunskap när det gäller att veta vilka bilder som behövs. Detta är dock första gången jag sålt stillbilder, men förhoppningsvis inte den sista.

ANNONS
Götaplatsens Foto