Annons

söker tips på kurs i photoshop!

Produkter
(logga in för att koppla)

joelle

Medlem
Goddag!
Jag har nu försökt anmäla mig (...) till fortsättningskurser i photoshop, men de har blivit inställda säkert 74 gånger...
Är det någon som har ett tips på en BRA utbildning, mer än trial'n'error alltså..?
Någon som har erfarenhet av Klickdata, t ex?
...folkhögskola?
...lekis?
Jag börjar bli desperat!!!
Tacksam för all hjälp...
/Helena

PS M h t inlägget nedan så är jag ganska mobil av mig, och frågan gällde mer arrangörer av kurser än geografi.
Bor gör jag i Uppsala, Varberg och Göteborg. Nån gång bor jag även i Skåne. Dock ej i Norrland.
Så var det med den saken! :) (no offense!)

Senast ändrad:
jag har inga tips men det underlättar kanske för de som har det om du berättar var du bor...

gamleby

Gamlebyfolkhögskola kör en sommarkurs en vecka i juni. Kommer inte ihåg exakt när men gör en sökning på gamlebyfolkhögskola så hittar du det.

Jag har gått grundkursen som var bra och nu har dom utvecklat det hela till en fortsättningskurs.

/Olle

joelle skrev:
Goddag!
Jag har nu försökt anmäla mig till fortsättningskurser i photoshop, men de har blivit inställda säkert 74 gånger...
Är det någon som har ett tips på en BRA utbildning, mer än trial'n'error alltså..?

Jag kommer att ha en kurs i slutet av maj på ett ställe som heter Blåsingsborg, Österlen. Det blir en genomgång av hela kedjan från fotografering till utskrift. Du hittar mer om kursen på min hemsida http://www.profiler.nu/kursdok.html

tack!

har varit inne och kollat på din sida, det verkar vara en väldans passande kurs. (...och bra pdf-dokument du hade på sidan oxå!)
hade tänkt försöka få jobbet att pröjsa (försökaduger.se?!) får se om de vill skicka mig till skåne med inkluderade islandshästar...
om kursen går fler gånger så ska jag absolut försöka ta mod/pengar till mig och kösta på mig en kurs för inspirationens skull!
tack igen!

/helena

Senast ändrad:
"Om kursen går fler gånger så ska jag absolut försöka ta mod/pengar till mig och kösta på mig en kurs för inspirationens skull!"

Ja, vilken dröm-kurs!!!
Allting är ju helt perfekt, kan inte bli bättre helt enkelt!

//Benny

ANNONS
Götaplatsens Foto