Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Scandinavian photos väskor

Produkter
(logga in för att koppla)

carpelux

Aktiv medlem
Är i behov av en väska till en ny kamera, men har ingen lust att lägga ut en förmögenhet på någon märkesväska.
Jag såg att scandinavian photo har både ryggsäck och universalväska till ett bra pris, är det någon som har provat någon av dessa?
Loggan på dom stör mig inte.

"ScandinavianPhoto's ryggor&väskor"...

Go'afton, Christer! Jag VET ju inte, men Jag har oerhört svårt att tänka Mej att "S-P" skulle låta applicera sin "firmalogga" på en undermålig produkt. Mer rädda om sitt renomme´&rykte förutsätter Jag att De är...
Mvh: Stefan S

Jag tror det oxå, men tänkte ändå stämma av med alla experter som finns här på sidan. Det är lite intressant att veta hur mycket de rymmer oxå.
Jag skall till Bankeryd på MC-träff nästa helg, så jag tänkte passa på att handla lite samtidigt. Tur man åker MC och inte kan ta med så mycket :)

köpte för ett år sedan rygsäcken för 395:- från dem.

nu ett år senare efter mkt resande och mkt slit och släng så ser den fortfarande ny och fin ut.

i den har jag två kamerahus, en F100 och en Fuji S2.
3st objetktiv (50, 28-105 och 70-300)

massa sladdar, film, batterier, cd skivor, batteriladdare, m.m

nu är den ju dock ganska full... och ganska tung..

men det funkar, och man kan säkert klämma in ngt mer objektiv.

jag är helt klart nöjd med mitt köp!

ANNONS
Götaplatsens Foto