Kan man på en KM 5D göra serietagningar. Att man kan få kameran att ta en bild var 2:a sekund exv. Finns denna funktion i någon annan kamera eller tillbehör.
FILM) (Anddje skrev: 5D har seriebildstagning med 3 bilder per sekund, att ställa in kameran på att ta en bild varannan sekund går inte med 5D, men 7D har den funktionen.
Dig kan man alltid lite på Ove Hade på känn att det var 30 sek. som kortast...
Har irriterat mig oerhört mycket på detta då jag ibland vill använda intervall i stället för självutlösaren när jag ska va med själv, om man tar typ 5 bilder så är ju chansen större att man hinner fixa till sig. Önskar att man kunde ställa 10 sekunder som kortast då det kan vara lite jobbigt att vänta 30 sek. mellan varje bild...
Hej! Vi ser att du kör med AdBlock. Vi förstår att man kan ogilla annonser men det är en viktig
inkomstkälla för att driva denna sajt och täcka de kostnader vi har. Om du inte vill slå av
Adblock för just Fotosidan så stöd oss gärna genom att till exempel köpa
ett Plus-medlemskap.