Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

sid 100 Foto nr4/2009

Produkter
(logga in för att koppla)

Per

Aktiv medlem
Är den sidan lika urballad i alla ex av tidningen? I så fall lider jag verkligen med Arne och Ola som lyckats kamma hem 2:a resp 3:e-platsen i Månadens Bilder!

Per

Japp, lika dålig sida i mitt ex.
Verkligen otur för Arne och Ola.
Hoppas Foto visar deras bilder i nästa nummer.

/Peter

Tidningen verkar ha dåliga kontrollrutiner. För en bildtidning måste naturligtvis kvaliteten på de tryckta bilderna vara en avgörande faktor för hugade prenumeranter.

Ja, eller så är det så bilderna ska vara? Om man läser kommentarerna från domare Jacob:
Arnes bild:
Dock undrar jag om den inte är ordentligt photoshoppad...
Näe, jag tror faktiskt båten ska ha ett Nikontryck i fören!

Oles bild:
Den är troligen handkolorerad på ett eller annat vis [...] Dock blir jag nyfiken på hur orginalet ser ut.
Jodå, handkolorerad med en rejält dassig gråton, och jag undrar också hur orginalet ser ut.

Ursäkta, men det är inte tidningen som klantat sig, utan tryckeriet.

Ahaa, det kanske var Arne eller Ola som ringde tryckeriet, eftersom redaktionen inte svarade, och försökte få tidningen tryckt lite extra fort..? STOR Varning för tidningen Foto!

Per

[om det här inlägget bara verkar vara nonsens för Dig, så har du helt rätt!]

ANNONS
Götaplatsens Foto