ANNONS
Annons

Skärgårdsbilder någon!?

Produkter
(logga in för att koppla)

stylefish

Aktiv medlem
Hej allesammans!

Flytta gärna denna tråden om jag postar det helt åt fanders! :)

Jag letar efter kvadratiska (behöver ju nödvändigtvis inte vara det då jag kan beskära dom) högupplösta skärgårdsbilder som kan passa ihop som en serie. Gärna svartvita. Har lovat min käre far att jag ska fixa tre eller fyra bilder som han kan ha på sin vägg här i köket men än har det inte blivit av. Har kikat runt lite på nätet och blandannat hittat webbkusten.com men att betala det priset per bild känns lite overkill när det handlar om bilder som ska hänga på hans vägg bara.

Han är en båt/skärgårdsmänniska ända in i blodet så ingen skulle bli lyckligare än jag om jag fick hjälpa honom med detta nu.

Har tänkt mig svartvita bilder på kobbar och skär ungefär.

Är det någon som har ett tips!?
Kan såklart shoppa bilder också såklart men gärna till ett lite billigare pris om det finns någonstanns.

Tack för all eventuell hjälp!

Fridens!
/Peter

Florestan skrev:
Vad är det med er, skärgården ligger för bövelen utanför Stockholm!

Åh, det var det dummaste... ;)
Vi har ju massvis med skärgård som ligger på helt andra ställen också. Jag bor till exempel på en ö i Göteborgs SKÄRGÅRD och har sommarställe på en ö i Gryts SKÄRGÅRD...

/Catrina

PS. Jag förstod ironin... :) DS.

Vill minnas att det finns skärgård utanför Gotland också.Vi brukade ibland åka till en kobbe på västra sidan med en sunkig fiskeby som visst kallades stockholm :)

ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.