Annons

Skillnad på kitgluggar?

Produkter
(logga in för att koppla)
En tidigare kitglugg som medföljde 20D under en period hade problem med flares, det lär ha försvunnit på senare modeller.

Bilagor

• moon_flare_400.jpg
    moon_flare_400.jpg
    48.7 KB · Visningar: 255
Makten skrev:
Skriver du dina inlägg med mobiltelefon??? Hur lyckas man annars blanda ihop "få tag" med "då väg"? :-D

Helt korrekt med mobiltelefon skitirriterande att inge fototermer finns i t9 ordlistan.

Lite ot men hur stor skillnad är det bildkvalitetssmässigt mellan canon 18-55 och sigma 18-50 3,5-5,6?

Robin Gyllander skrev:
Men det är skitirriterande att få lägga till vartannat ord manuellt.

Använder sällan t9 längre. Men på en tidigare mobil jag hade kunde man lägga in egna ord i ordlistan. Om det skulle gå på din behöver du ju bara bokstavera "hyperfokalavstånd" en gång. Nästa gång finns det i ordlistan.

/jer.

Jewster skrev:
Använder sällan t9 längre. Men på en tidigare mobil jag hade kunde man lägga in egna ord i ordlistan. Om det skulle gå på din behöver du ju bara bokstavera "hyperfokalavstånd" en gång. Nästa gång finns det i ordlistan.

/jer.

Jag har lagt in rätt så många fotoord i den så nu så är det inte så många kvar som jag behöver lägga till man borde kunna köpa en foto tillsats med fotoord till w850I.

ANNONS
Götaplatsens Foto