peter_gbg
Aktiv medlem
Hej!
Har sökt lite i forumet men jag hittar inte riktigt det jag är ute efter. Jag kommer att åka på en resa där jag kommer att fotografera mycket natur och även öken. Har tidigare kört med Fuji Superia 200 och även lite 100. Men har sneglat lite på Realan. Men vad är skillnaden mellan Realan och Superian? Är det samma stuns i färgerna?
Tacksam för svar!
Peter
Har sökt lite i forumet men jag hittar inte riktigt det jag är ute efter. Jag kommer att åka på en resa där jag kommer att fotografera mycket natur och även öken. Har tidigare kört med Fuji Superia 200 och även lite 100. Men har sneglat lite på Realan. Men vad är skillnaden mellan Realan och Superian? Är det samma stuns i färgerna?
Tacksam för svar!
Peter





