Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Snabb blixtsynk 40D med 580EX II
- Trådstartare UMC
- Start datum
Feedback
Avslutat medlemskap
Märkligt. För mig fungerar det toppen även om jag inte ser användningsområdet riktigt för den korta slutartiden med blixt.
Det låter som kameran vill använda blixten till upplättning, tyvärr är TV- & AV-läget lite osäkra i blixt sammanhang enligt mig.
När du aktiverat snabb-synken på din kamera, lyser symbolen i sökaren också? Provade flera gånger själv utan några problem nyss för att vara på säkra sidan.
Det låter som kameran vill använda blixten till upplättning, tyvärr är TV- & AV-läget lite osäkra i blixt sammanhang enligt mig.
När du aktiverat snabb-synken på din kamera, lyser symbolen i sökaren också? Provade flera gånger själv utan några problem nyss för att vara på säkra sidan.
UMC
Aktiv medlem
Det underliga är att symbolen för snabbsynk lyser både i sökaren och på blixten i läge TV, men så fort jag rör utlösarknappen så ställer kameran om till vanlig exponering och blixten utlöser, men tiden är inte den jag ställt in. Använder jag istället läge M så fungerar allting. Detta är iofs inget problem utan mest än undring om det ska vara så. För övrigt använder jag de snabba tiderna till frysning av snabbt rörliga föremål, exempelvis vattendroppe mm.
Dockland
Avslutat medlemskap
Feedback skrev:
Okej, jag tror jag har svaret - Säkerhetsförskjutning. Av och Tv är tillslagen till möjlig. Du hittar den bland egenprogrammerbara inställningar.
Med den tillslagen till 1 möjlig får man precis detta symtom.
Tack för tipset till användningsområde förresten! ;-)
Toppen. Tack för denna